torsdag 9. september 2010

Sassas navnefest!


Vi valgte å delta på navnefest for det lille vidunderet vårt. Seremonien foregikk på en gammel storgård, og var veldig koselig og vakker. Selskapet etterpå ble også veldig hyggelig, så vi er storfornøyde med dagen og opplevelsen! Takk til alle oldeforeldre, besteforeldre, grandtanter, grandonkler og onkler for en flott dag!
Sassa var så søt atte i bunad, hjemmesydd kyse og hjemmestrikkede tøfler. Tøflene er min versjon av "Bedårende tøfler" fra boka Myk Start. Brukte koksgrå babyull fra Spar-kjøp og ekstraknappene til bunaden for å få det til å matche. Og jammen ble det riktig så fint! (og da er det ikke så farlig at jeg satt oppe til 02.30 natta før for å få de ferdig).


3 kommentarer:

  1. Så flott at du er med i vognposekonkurransen min. Bli gjerne med i de 4 andre konkurransene mine også!

    Lykke til i trekningen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått navnfest!! Og nydelige tøfler til tulla:)

    SvarSlett
  3. Lykke til i de andre konkurransene mine også! :)

    Klem

    SvarSlett