onsdag 22. desember 2010

Så fin at det er synd ungen må ha klær utenpå (iallefall vinterstid)!


Tøybleiemamma har en kjempefin julekalender på bloggen sin, og dagens kalendergave var så nydelig at jeg bare måtte hive meg med. Hadde egentlig en plan om å bli tøybleiemamma jeg også, men 4 måneder med Frejkas pute gjorde at jeg la den planen på is. Og så billig som papirbleiene har vært de siste månedene, så har jeg ikke klart å overbevise far i huset om å prøve tøybleier igjen. Men jeg synes tøybleier virker mindre miljøbelastende enn papirbleiene, og det er et viktig argument for min del. Var inne på Bleieboden og snuste litt, og jammen er det mye fint å få! Så jeg tror jeg skal prøve å overtale gubben igjen...


Når det gjelder de &%#¤ julekortene, så ser det ut til at det ordner seg! Fikk veldig god og hyggelig kundebehandling, og konklusjonen ble at jeg får pengene tilbake på grunn av at bildet ble så stygt i trykken. En stor lettelse, særlig siden jeg bestilte så vanvittig mange...
Så julekortet fra oss i år ble et egenkomponert et:



OG HELT TIL SLUTT:

GOD JUL OG GODT NYTTÅR TIL ALLE SOM LESER DETTE!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar