fredag 21. januar 2011

I går og i dag tok jeg meg kraftig sammen og monterte, skylte opp og sydde på knapper på nøstebarnvesten jeg har strikket til Sassa.
Den er strikket i Peer Gynt garn, så den er tjukk og varm. Knappestolpen rekker snuppegullet til navlen omtrent, for jeg tenkte jo ikke på at garnet var MYE tykkere enn det oppskriften er skrevet for. En stor knapp midt på magen er gøy, tenkte jeg, og fant fram noen kule knapper jeg har kjøpt hos Nordic stitches på Epla. Jeg digger fargesammensetningen, og synes det ble akkurat sånn passe retro som jeg liker det. En strek i regningen var det jo at Sassa putter alt hun kommer over i munnen sin, inkludert disse stoffknappene. Og de var jo plassert så hendig og praktisk der midt på magen... Spørs om jeg ikke må bytte ut disse etterhvert.



2 kommentarer:

  1. Varm og god 50-talls retro med moderne tuch, flott vest! Takk for at du lenker til inspirasjonsbloggen min og ha en fortsatt kreativ uke!

    SvarSlett
  2. Disse er veldig flotte, herlig med knappene!

    Tusen takk for at du er med på gi bort-lotteriet mitt :-D

    SvarSlett