torsdag 19. mai 2011

Til nerden i mitt liv


Mitt første mønsterstrikkprosjekt! Og jeg er ganske fornøyd egentlig. Stedvis noe stramt, men pyttsann, det klarer jeg å leve med.

Mønster fant jeg her. La opp 100 masker med Smart på pinne 3,5 og byttet til pinne 4 etterhvert. Rekket opp 2 ganger før jeg skjønte at det gikk fint å fortsett med 100 masker gjennom mønsterstrikken også. Det blir bare et monster ekstra.
Jeg leste som vanlig ikke oppskriften nøye nok, og begynte å felle for seint. Orka ikke å rekke opp IGJEN, så lua blei litt stor. Sånn går det når man bare glor på diagrammet og glemmer å lese i oppskriften! Men nerden synes det bare er fint at lua dekker godt over ørene, så da klarer jeg å leve med det også.

1 kommentar:

  1. Fin lue!
    Takk for at du deltok på GIBORT'en min! Og du vant!:o)
    Ta en titt inne hos meg:o)

    SvarSlett