søndag 8. mai 2011

Vårvest til gladlaksen!


Det blir lite strikking om dagen på grunn av en lei senebetennelse i skuldra. Men jeg klarer jo ikke å ligge unna helt, så noen småprosjekter blir det. Denne vesten fikk jeg veldig lyst til å strikke etter å ha sett den hos Monstermønster for en stund siden. Brukte Abuelita tynn merino i fargen vinterkinn og 3 mm pinne. Jeg visste ikke helt om jeg likte denne fargen eller ikke mens jeg strikka med det, men er superfornøyd nå som vesten er i bruk. Synes den er veldig fin kombinert med lilla for eksempel.


Vesten er strikket i str 1 år. Den er litt stor til min 14 måneder gamle "baby", siden garnet er litt tjukkere enn det som oppgis i oppskriften (som er en dansk gratisoppskrift).  

Men nå skal jeg skynde meg å drikke litt te og spise litt sjokoladekake før snuppa våkner! God søndag!


7 kommentarer:

  1. Fin vest og søt modell. HA en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Søt vest til ei søt jente! :)

    SvarSlett
  3. Søt jente i kjempefin vest! Fargen var knallfin, synes jeg!

    SvarSlett
  4. Den var sååå fin! Og skjønn lita jente du har!

    SvarSlett
  5. Så fin vesten ble - jeg er veldig glad i Vinterkinn-fargen, har noen nøster liggende av det selv. ;) Og veldig søt modell også! Håper du har hatt en kjempefin 17.mai!

    SvarSlett