søndag 31. juli 2011

Min første veske!


Denne har jeg hatt lyst til å lage etter å ha sett Muffins sin stripete snuppeveske. Da Pinnekroken startet en veskeutfordring i midten av måneden, bestemte jeg meg for å handle garn og sette i gang. Det har ikke gått så fort, sjøl om veska er superlett å lage.

Oppskrift: Garter Stripe Square Bag
Garn: Drops Eskimo farge 14 mørk grå og nr 9 lys burgunder.


Det mangler skulderreim foreløbig. Det skal egentlig strikkes en I-cord som toves, men jeg er redd en slik vil sige mye dersom veska er tung. Og siden det ble litt størrelse på den, så vil jeg heller prøve å finne noen sterkere reimer.

Deltar på Pinnekrokens veskeutfordring med denne veska :)

5 kommentarer:

  1. Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

    Kjempefin veske! Herlig fargekombinasjon :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott veske. Lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett