fredag 7. oktober 2011

Problemer med å kommentere...

Æsj, kommentarene mine forsvinner bare når jeg trykker på publiseringsknappen! Har prøvd flere ganger, skrevet mye og lite, forhåndsvist, logget meg av og på igjen, bytta nettleser, restarta maskina...ingenting hjelper. Jeg får altså ikke svart på kommentarer i bloggen min, eller kommentert fine strikkerier i andre blogger for tida. Jeg beklager det! For jeg setter jo veldig stor pris på de koselige kommentarene jeg får, og vil overhodet ikke framstå som overlegen! Satser på å komme sterkere tilbake etter en uke med deilig høstferie på Tenerife...

So long!

3 kommentarer:

  1. Tenerife hørtes herlig ut! Du er vel hjemme igjen nå, men takk for at du blir med på mitt blogg lotteri :) Lykke til!

    SvarSlett
  2. Men det ble kommentar hos meg i dag, i hvert fall, tusen takk :) Det er som sagt noen tulipaner som kommer letter igjen enn andre, så kanskje du er heldig? Jeg får skrive en liten utdypende sak om tulipaner, tror jeg :) Godt å høre at Babysilken kom til et godt hjem, så slipper jeg å dra tilbake og kjøpe den!

    SvarSlett