søndag 1. juli 2012

Termin!


I dag er det termindato for mageboeren, men det bryr visst ikke hun seg noe om. 


Ja, hallo der inne. Har du tenkt deg ut snart??

I anstendighetens navn har jeg tatt på meg bikini istedet for undertøy, siden jeg flasher magen (og kroppen) her på bloggen. Ute er det definitivt IKKE bikinivær... 

Det er visst enkelte som mener at magen min er liten, men jeg vet ikke helt om jeg er enig. Ligger over gjennomsnittet i SF-mål denne gangen. Jeg er ikke akkurat spinkel fra naturens side, så det er mulig den ser liten ut på meg, sånn relativt sett...

Jeg gleder meg iallefall noe helt sinnssykt til å hilse på henne! 


7 kommentarer:

  1. Lykke til med innspurten! Jeg hadde liten mage sist (lå lavt på SFmål) men annehver person jeg møtte mente at jeg enten hadde den minste magen de hadde sett, eller den største magen - ingen ble enige... :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Ja, disse gravide magene er det mange som har meninger om gitt!

      Slett
  2. Flott bilde! Lykke til, hun kommer nok når hun selv vil. De har det med å bestemme selv de små;-) Hvis du er utålmodig kan du jo strikke en Fuglemamma-body i full fart, det gjorde jeg da jeg gikk over termin med førstemann.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Det strikkes i vei fra sofakroken - akkurat nå holder jeg på med selebukse fra Nøstebarnboka. Fuglemamma-bodyen er kjempefin, merker jeg ble litt ivrig når du nevnte den. Plutselig føltes det (nesten) litt mer greit å ruge en stund til ;)

      Slett
  3. TAkk for koselig kommentar hos meg! Nå har jeg lest nedover på bloggen din, og du verden, så mye spennende som skjer. For et fantastisk småbruk!!!! Flotte bilder av den nydelige jenta, og i dag er det termin for nummer to!! Wow! Lykke til, du har mye fint foran deg! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  4. Jeg synes den ser helt passelig ut =) Lykke til, håper den lille snart melder sin ankomst!

    SvarSlett
  5. Takk for at du ville være med å feire hos meg! Regner med leiekontrakten for mageboer er sagt opp, og at hun skjønner at det beste er å flytte ut på eget initiativ;) Masse lykke til!!

    Hvordan magen ser ut, stor eller liten, avhenger jo av så mange ting... hvordan livmoren er formet, hvordan morkaka er plassert, hvordan barnet legger seg og hvordan det vokser... så hver baby - sin mage!

    SvarSlett